martes, 24 de marzo de 2009

Continente e contido

Bling H2O é o nome da auga máis cara do mundo.

O seu prezo, que pode chegar aos 400 euros, non se debe a ningún compoñente máxico senón ao seu recipiente. As botellas, en distintas cores e de 750 ml, están adornadas con cristais Swarovski e o seu tapón ten un deseño moi especial.


Nesta outra imaxe vemos un neno en Tanzania recollendo auga. E, que mellor para acompañala, que recoller a Kapuscinski no seu libro Ébano:


Pero he aquí que apareció el bidón de plástico. ¡Un milagro! ¡Una revolución!. En primer lugar, es relativamente barato. Pero lo más importante es que ¡es ligero! Como también lo es el que se fabrique en varios tamaños, de modo que incluso un niño muy pequeño puede transportar unos litros de agua.

Pero eso no es todo. El bidón de plástico tiene un número de virtudes ilimitado. Una de las más importantes radica en que sustituye a la persona en una cola.

... los niños acaban llenando sus cubos. Luego, los transportan sobre la cabeza de tal manera que no se pierda ni una gota. Para ello, concentrados y atentos, tienen que caminar intentando mantener el equilibrio de sus menudos cuerpos infantiles.



Al viajar por África, se ven muchas de esas kilométricas y multicolores filas de bidones esperando a que aparezca el agua...."


Vivimos todos no mesmo planeta?

O Día Mundial da Auga celebrouse o pasado luns, 22 de marzo.

Na web de Intermón podemos encontrar unha proposta educativa, con actividades para todas as idades, recursos e enlaces.


Na biblioteca atoparás a Ryszard Kapuscinski en Ébano, Viajes de Heródoto, Encuentro con el Otro e Un día más con vida.

No hay comentarios:

Related Posts with Thumbnails